Companii » Referinte» Corporatii

Please click on the branch button of your choise (for detailed information)

OverviewHotelAirportMediaBankFairgroundUniversityCity-InfoMedical

GasstationShoppingCorporationReal EstateSportsMuseumTelecomCar Dealer


Solutii disponibile pentru corporatii :


  • Software multimedia pentru showroom si saloane de protocol
  • Receptionist virtual, intampinare clienti si managementul acceselor
  • Intranet pentru informarea si servicii oferite salariatilor
  • Harta interactiva a locatiei
  • Software, kiosk-uri si ecrane cu plasma pentru evenimente si targuri
  • Managementul hot spoturilor: autentificare, autorizare, deschidere conturi
  • Software si solutii pentru signalistica digitala
  • Software si solutii pentru publicitate tintita

Suntem intotdeauna incantati sa gasim aceste echipamente cand intram intr-o cladire, zona industriala sau in locuri largi.

Corporation

Kiosk-urile ofera o intampinare placuta fiecarui vizitator, printr-un meniu simplu interactive pe ecran.

Daca doriti sa cumparati un bilet de intrare, vi se arata optiunile disponibile, posibilitatile de plata , cash sau cu card si se tipareste bonul aferent.

Este posibil sa se efectueze controlul accesului la instalatii numai persoanelor autorizate care au fost identificate procedural.

Kiosk-urile de interior vor informa permanent vizitatorii cu aspectele specifice.

Prin dotarea cu ecrane mari cu plasma se poate prezenta un continut media spectacular.

 Kiosk-ul poate fi dotat cu un sistem de orientare care ofera cel mai scurt traseu pentru a ajunge la destinatia dorita, atat prin afisarea pe ecran cat si prin tiparire.

Kiosk-ul ofera posibilitatea contactarii directe a managerilor, prin intrebari sau sugestii sau prin a raspunde la sondaje de opinie


Cele mai importante avantaje sunt :

  • Accelerarea procedurilor de intrare, prin furnizarea automata a biletelor de intrare si furnizarea de informatii.
  • Cresterea productivitatii personalului de la informatii prin degrevarea treptata de operatii repetitive si concentrarea pe activitati cu valoare adaugata mai mare.
  • Imbunatatirea traficului in interiorul companiei, oferind vizitatorilor un sistem de orientare complet, uniform si omniprezent.
  • Stabilirea unui canal direct de contact cu vizitatorii
  • Reducerea costurilor de tiparire, prin prezentarea unei informatii personalizate cu ajutorul kiosk-urilor
  • Furnizarea unei imagini pozitive fata de concurenti si publicul general..

              
* Click to enlarge

 
 

it's the smile