Important la un spital este asistenta medicală optima si cu costuri eficiente a pacienţilor, iar info-terminalele sunt calea perfecta de atingere a acestui deziderat .
Pacienţii şi vizitatorii pot uşor intra in contact reciproc prin utilizarea chioscurilor. Pentru că dispune de mai multe limbi, înregistrarea sau de alte procese sunt uşor de efectuat.
Sistemele sunt de asemenea utile la orientarea in interiorul cladirilor; ele pot afisa ce camera este rezervata carei actiuni, atunci cand sunt folosite sistemele de panotaj digital. De asemenea pacientii isi pot tipari drumul pana la un pacient sau doctor daca este nevoie si nu mai este necesar sa caute printr-o cladire necunoscuta .
In anumite zone de asteptare, kioskurile pot arata gama de activitati desfasurata in clinica precum si legaturi catre informatii disponibile online. In acest fel pacientii pot sa se informeze despre sumele forfetare disponibile pentru tratament, sistem obligatoriu in anumite spitale.
Sistemul informational interactiv isi arata in aceste cazuri pregnant aplicabilitatea; astfel pacientii se pot informa asupra serviciilor aditionale oferite de spital, comanda mese in avans, urmari posturi TV sau da telefoane. Taxarea poate fi facuta direct catre pacient sau catre asigurarile de sanatate. Informatii privind dieta pacientilor sau exercitiile de gimnastica necesare pot de asemenea fi afisate.
De asemenea in zonele de asteptare echipamentele noastre pot fi folosite pentru anuntarea urmatoarei persoane programate pentru radiografii spre exemplu. Intrebarile si sesizarile adresate de pacienti pot ajunge imediat la conducerea clinicii ceea ce sporeste viteza de raspuns si reduce costurile..
In cazul vizitatorilor care asteapta, ei se pot informa cu privire la restaurantele din zona, hoteluri sau magazine.
* Click pentru a mari