Solutiii » Solutii pentru punctul de vanzare» Sisteme de loializare pentru clienti

Sisteme de loializare pentru clienti


Folositi activ  magazinul pentru a crea fidelizarea si recompensarea clientilor? Daca da, cunoasteti ca pot fi obtinute rezultate durabile numai printr-o angajare de inalt nivel a consumatorilor. Un astfel de exemplu este  de a oferi clientelei surpriza unor reduceri sau bonusuri cand repeta vizita in magazine. Solutia friendlyway “ Customer Loyalty System” va permite sa identificati clentii printr-un card de client. Dupa analizarea profilului clientului, aplicatia scoate recomandari specific pentru vanzare si sugereaza reduceri/bonusuri. Acestea sunt servicii pe care clientii le apreciaza imens, mai ales daca li se adreseaza  in mod personal- nu in maniera   (de revazut dictionarul). Sistemul  “Customer Loyalty System”  interfateaza continuu cu aplicatiile comune CRM , fapt ce face ca actualizarea profilului sa aiba un cost eficient.


Zone de instalare : vanzari in lanturi de magazine si banci
Customer Loyalty System

Functii


  • Recunoasterea cardurilor clientilor
  • Integrarea directa cu bazele de date existente si cu sistemele CRM
  • Informatii si recomandari specifice produselor clientului
  • Marketingul promotiilot pe termen scurt
  • Analiza avansata a profilului clientului
  • Sistem de discount digital si cupon
  • Prezentarea concursurilor/jocurilor de noroc (optional)
  • Poate fi combinat cu oricare alta solutie de tip “punct de vanzare”

Avantaje


  • Cifra de afaceri crescuta datorita marketingului produsului specific clientului
  • Numar crescut de clienti
  • Contactarea ulterioara a clientului pe baza detaliilor retinute
  • Beneficii de imagine prin filozofia vanzarii moderna si sofisticata

 
 

it's the smile